Monday, April 29th 2024, 1:24am UTC+2

You are not logged in.

Dear visitor, welcome to World of Paranoid. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Shadowlink male

Intermediate

Date of registration: Dec 28th 2007

Posts: 253

Thread starter Thread starter

1

Sunday, July 20th 2008, 5:18pm

KURZFRISTIG - Kel killen Allys, 21.7.

Hallo Leute,
durch die letzten paar Naxxraids, haben jetz ne Menge Leute schon die Frostwyrmrune und können zu Kel. Dies bedeutet, dass wir einfach mal nen Kel-Raid machen können. Und das habe ich morgen, dem 21.07.2008 um 17:30 Uhr vor. Also, Vorraussetzung ist natürlich die Frostwyrmrune zu besitzen und
GANZ WICHTIG: TS muss jeder haben!!!!
Desweiteren meldet euch bitte nach folgendem Schema an:

Name: Shadowlink
Klasse: Druide
Skillung: Feral

Ich freue mich schon auf einen schönen Raid und den Kill von Kel^^
MfG Shadow
  • Go to the top of the page

Sideman male

Hall Of Fame

Date of registration: Jul 1st 2007

Posts: 512

2

Sunday, July 20th 2008, 5:26pm

Shadow :) moechtest du dich bei mir eintragen ^^??? Dann kann ein Mod den Thread zu machen

Ich kann mein raid auch auf Morgenverlegen wenn du heute abend keien Zeit hast :)

Otti: mal schauen xD
Toleranz.

-- Testserver zerschiessen --> Done!

This post has been edited 2 times, last edit by "Sideman" (Jul 20th 2008, 5:30pm)

  • Go to the top of the page

Shadowlink male

Intermediate

Date of registration: Dec 28th 2007

Posts: 253

Thread starter Thread starter

3

Sunday, July 20th 2008, 5:36pm

jaja, natürlich, hatte deinen ned gesehn, weil mein browser spinnt, sonst hätt ich mich gleich bei dir eingetragen^^
aber da sieht mans, zwei leute, ein gedanke

--closed--
  • Go to the top of the page